ITIL® Life Cycle Continual Service Improvement

Startdata

Neem contact op met onze planning om u daarna een passend planningsvoorstel te kunnen doen.
Bellen kan natuurlijk ook: 085-8771613

Met vriendelijke groet,
GoodSense

Informatie aanvragen

Inhoud van de training
In deze Life Cycle module krijgt u inzicht hoe u door continue verbeteringen van uw service grip krijgt op uw processen op alle niveaus. 
De training 'ITIL Continual Service Improvement' behandelt hoe u sturing kunt geven aan de processen. 
Continual Service Improvement heeft de drive om processen effectiever en efficiënter in te regelen door bijvoorbeeld het meten en evalueren van een service. 
Door Continual Service Improvement toe te passen krijgt u duidelijk inzichtelijk wat het effect is van een service en hoe deze service ervaren wordt door de klant en leverancier.

In deze professionele en praktijkgerichte training ITIL Continual Service Improvement krijgt u inzicht in:
•    Handreikingen om de activiteiten en technieken binnen ITIL® Continual Service Improvement te kunnen managen en besturen;
•    Introductie, doel en uitgangspunten van Continual Service Improvement;
•    Het proces, de methoden, technieken, principes, concepten en activiteiten binnen Continual Service Improvement;
•    Analyse, rechtvaardiging en selectie van de implementatiemethoden;
•    Uitdagingen, kritische succesfactoren en risico’s.

Doelgroep
De opleiding is interessant voor ICT professionals met verantwoordelijkheid voor en/of
betrokkenheid bij het beheer en verbetering van de ICT- infrastructuur en/of financiële vastlegging van ICT middelen op strategisch niveau, waaronder service- en proces eigenaren.

Voorkennis en niveau
Een geldig ITIL® Foundation certificaat, MBO+.

Duur
4 dagen inclusief examentraining en het optionele examen.

Examenonderwerpen
Tijdens het examen komen de volgende onderwerpen en competenties aan bod:
Benchmarking, Service measurement, Governance, het 7 stappenmodel, Service reporting, Deming cyclus, Ownership, Return on investment voor Continual Service Improvement, Continual Service Improvement en organisatie veranderingen. 

Examen
Optioneel multiple-choice examen, 90 minuten, gesloten boek, 28 van de 40 punten om te slagen.  
Examenkosten: €295,00

Vervolgopleiding
ITIL® Managing Across the Life Cycle

Cursuskosten
€ 1.531,00

  • slider image
  • slider image
  • slider image
  • slider image
  • slider image
  • slider image
  • slider image
  • slider image
  • slider image
  • slider image
  • slider image
  • slider image
  • slider image