ITIL® Capability Stream Operational Support and Analysis

Startdata

Neem contact op met onze planning om u daarna een passend planningsvoorstel te kunnen doen.
Bellen kan natuurlijk ook: 085-8771613

Met vriendelijke groet,
GoodSense

Informatie aanvragen

Inhoud van de training
ITIL® Operational Support & Analysis geeft u praktische richtlijnen voor het ontwerp, de uitvoering, ondersteuning en verbetering van Operational Support and Analysis-processen binnen een operationele Service Management organisatie. 
Het Incident -, Problem -, Event-, Request Fulfilment- en het Access Management proces worden uitgebreid besproken, maar ook de relaties van deze processen met de andere fases uit de Service Lifecycle. 
Ook de IT Operations functies en hun rol in de proces activiteiten worden uitgebreid behandeld. 

Doelgroep
De training is interessant voor ICT-professionals, procesmanagers en/of proceseigenaren die competenties willen ontwikkelen in het toepassen, analyseren en verbeteren van de operationele activiteiten en de optimalisatie van ITIL Service Operation Lifecycle processen en/of functies.

Voorkennis en niveau
Een geldig ITIL Foundation certificaat, MBO+.

Duur
5 dagen inclusief examentraining en het optionele examen.

Examenonderwerpen
Tijdens het examen komen de volgende onderwerpen en competenties aan bod:
-Event Management proces;
-Incident Management proces;
-Request Fulfilment proces;
-Problem Management proces;
-Access Management proces;
-Service Desk functie;
-Technical Management functie;
-Application Management functie;
-IT Operation Management functie.

Examen
Optioneel multiple-choice examen, 90 minuten, gesloten boek.
28 punten nodig om te slagen (van de 40 beschikbare punten).
Examenkosten: €295,00

Vervolgopleiding
ITIL® Managing Across the Life Cycle

Cursuskosten
€ 2.051,00

  • slider image
  • slider image
  • slider image
  • slider image
  • slider image
  • slider image
  • slider image
  • slider image
  • slider image
  • slider image
  • slider image
  • slider image
  • slider image