Geplande ISO20K trainingen

> Download de flyer.

ISO/IEC 20000
Betrouwbare en betaalbare IT services aanbieden in een constant veranderende prestatiegedreven omgeving. Dit is de dagelijkse uitdaging voor elke IT professional die betrokken is bij kwaliteistverbeteringen van IT Service Management. Klanten verwachten kwalitatieve IT services en organisaties vereisen onafhankelijk gecertificeerde professionals. Voor elke rol binnen de organisatie.

Het ITSM programma volgens ISO/IEC 20000 is het wereldwijde innovatieve perspectief op IT Service Management. Het uit meerdere niveaus opgebouwde programma gaat terug naar de essentie van ITSM. Gebaseerd op functieprofielen en competenties. Het focust op klanten en op meetbare resultaten. En traint professionals op alle niveaus om hun dagelijkse professionele werkzaamheden te verbeteren

Voor wie is het ITSM programma bestemd?
Het programma is uiterst geschikt voor een breed scala aan medewerkers die betrokken zijn bij IT-dienstverlening: operationeel personeel, supervisors, managers, senior consultants en auditors.

Niveaus
Het programma bestaat uit een Foundation-examen, een Professional-examen en twee leerroutes. De eerste route is gebaseerd op IT-management, de tweede op auditing. Heeft u al certificaten voor IT-servicemanagement of Auditing behaald? Het ITSM-programma biedt een reeks van instroommogelijkheden.